Post by wrinedasarpread on Mar 15, 2022 2:08:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många mynt ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2 2022 version ▞▞▞
Hill Climb Racing 2 Racerspil qero
Mycket-mycket långa annonser (30 sek för nästan 75 % annonser), fordon är utanför skärmen i vissa händelser, som hopp genom rymden, så du kan inte hantera det på ett rätt sätt. [01aug21 Jag fick ingen pris efter att ha avslutat The Climb Canyon League säsong #3. Det är därför minus 1 stjärna. - Problemet 11aug21 löstes. Plus 2 stjärnor]. 21nov21 Jag fick inga utmärkelser efter avslutat lagevenemang. Minusstjärnor igen.
kul, men jag kommer inte att betala fem miljarder för ett digitalt fordon.
SÅ TILL MÅNGA ANNONSER SOM TVÄNGS PÅ OSS, DE VALFRITT ANNONSER VAR BRA, GÅ TILLBAKA TILL BARA ATT VI FORTFARANDE SER DEM SÅ SÅ OCH DET KÄNNS INTE TVÅNGT PÅ OSS
Alldeles för många annonser. Och VIP för att ta bort dem är alldeles för dyrt. 10 dollar i månaden? Är du loco?
Hill Climb Racing 2 Perlumbaan cli
Har inte fungerat sedan de senaste 2 dagarna. Säger att det är under underhåll
Det skulle vara bra om vi kan tjäna pengar normalt i offline-läge eller åtminstone kan vi köpa kista i butiken offline (det är mitt stora förslag, jag hoppas att du säger något om mitt förslag, ignorera inte, annars är du en dålig utvecklare) och btw servern är ganska långsam, du borde också förbättra den.
Hill Climb Racing 2 Perlumbaan rknp
Världens bästa spel
Spelet är jätte roligt och det är ett bra spel att köra om man har tråkigt
Det är otroligt roligt spel
RIP AV!!! SVAR DITT STÖD!!! VAR VAD BETALADE JAG FÖR?!!En specialbiljett ges som ett högt pris i offentliga evenemang men har lite värt eftersom det bara tillåter ett åk i offentligt evenemang och inte fyller på 4 körningar så har mindre värt än 20 ädelstenar, bränslekörningen out är tvivelaktigt och låter dig inte rulla på som det skulle och gjorde i 1, utmaningen vänners fordon är inte alltid desamma, supporten är fruktansvärd och spelfel faller på döva öron, ganska bra spel annars och överlag välgjort spel.
Jag gillar det
Häftigt
Varför klagar alla på annonser som att det inte är så dåliga annonser som dyker upp var 1-2 timme jag älskar det här spelet så mycket
Det här spelet är roligt men i lagevenemang visar de ordet resultat men när du trycker på det kommer du inte att få pengarna i lagevenemang de visar dig bara nästa lag som du tävlar med nästa, åtgärda problemet
Offline, offline, Offline, Varje gång efter uppdatering. Spelar ingen roll om wifi eller inte
Spelet är roligt, men när du köper VIP med premiumpass och avbryter prenumeration tar det bort premiumpass från ditt konto men VIP stannar kvar och supporten förstår inte det eller skulle inte fixa det. Så i princip får du inte vad du betalat för.
Det här spelet är det bästa som finns. En perfekt tidsdödare, och samtidigt något du skulle vilja lägga lite tid och kraft på. Ingen energi BS eller sånt. MEN, det finns ett problem med det här spelet som fick mig att betygsätta det till endast tre stjärnor, och det är antalet annonser. Efter ett par lopp, en annons. Ibland även efter ett lopp. Jag förstår att det inte finns mycket grejer som kan ge utvecklarna lite pengar, men ändå är mängden annonser utom kontroll. Jag säger inte att stänga av den, bara stänga ner den.
Gött
Inte värt det att koppla den till Facebook. Det raderade en hel del av mina framsteg. Nu måste jag köpa fordon igen som jag redan hade. Uppgradera dem alla igen. Och den nedgraderade alla fordon den lät mig behålla. Massor av spelpoletter och förlorad tid.
Jag har kört elbilen på äventyr och cuper. Men kan inte få några delar till det.
Jag har precis installerat spelet igen efter lång frånvaro, öppnat, spel föreslog att återställa mitt gamla konto. Och nästan omedelbart blockerades spelet med meddelandet "värme upptäckt". Backa med ett sådant tillvägagångssätt!!!
Riktigt bh spel. Tidigare betyg 5. Dock på senare tid har det börjat krascha väldigt ofta i samband med att spelet ska visa reklam, tar bort väldigt mycket av spelglädjen.
Det är roligt när man spelar men det blir tråkit efter en vecka
Det här är min Goto-app nummer 1. Enkla att lära sig, svåra att bemästra och asynkrona flerspelarlopp betyder att det alltid finns lopp att köra.
Bra överlag men jag har några problem med det. För det första är popup-annonserna irriterande med att vissa öppnas automatiskt eller när du trycker på X. För det andra, när du är offline kan du bara spela äventyr men det sparar inte dina framsteg ordentligt (när du är offline)
Alltför ofta visar "offline" när telefonen är på wifi 100% reklam fortsätter och det är omöjligt att spela cup. Stort fel... Efter mer än ett år, fortfarande samma problem. Skam...
Bajs
Hill Climb Racing 2 מירוצים qszp
Inte ett fan av annonser, annonser, annonser!! Jag hatar dem! De flesta av dem kan du inte lämna och du måste starta om spelet... För övrigt är det fantastiskt! Jag älskar det!
Okej tidsfördriv
Det är ett fantastiskt spel eftersom etiken och grafiken är riktigt intressant och äventyrlig.
Demon Hunter 5: Ascendance Avanture lpmi
Sådär