Post by wrinedasarpread on Mar 15, 2022 2:33:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Checkers Online - Duel friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Checkers Online - Duel friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Checkers Online - Duel friends 2022 version ▞▞▞
Jeg har brug for franske spillere og live charting
Afslappende og sjov bringer minder frem
Smerter når du skal op mod dygtige spillere
Det er et smukt spil, men en mulighed for at gentage mod den samme spiller mangler.
Indtil videre et let spil at fordrive tiden
regler er forskellige 🙄
Dette spil har forcerede træk, der ikke engang er gode træk. Jeg var glad for at se et spil så let at navigere lige ud af porten, men det ødelægger det.
Godt spil har ikke engang noget imod annoncerne, så det viser dig, at bevægelserne ville være bedre, hvis du selv skulle finde dem, og også en tommelfinger op-knap for at sige godt spil, før du er færdig, ville være godt
Elsker det
fantastisk
godt
Assalam o Alaikum! Nu er høj dygtighed opponenet mulighed ikke tilgængelig hvorfor? Det er ikke godt for mig, udvikler skal vende tilbage til modstanderen med høje færdigheder
Jeg får altid 1 - 9, og jeg overvejer at slette dette
Det ville være bedre, hvis du tilføjer en revanchekamp efter u-tab til din modstander
Okay
det var næsten godt, indtil det tvinger dig til at foretage træk og foreslå træk for dig uden mulighed for at slå det fra
Har brug for en indikator før træk, som du kan skifte nogle gange, det registrerer det forkerte træk
Godt i øjeblikket
okay
Dette er en usædvanlig vidunderlig app.
Forfærdelig! Jeg kan ikke lide, at computeren styrer mine bevægelser. Tommelfinger ned
Dette spil stinker.
det skal forbedres på indstillingerne, du kan ikke se, hvornår venner er online eller ej
Slå tvangsbevægelser fra. Jeg kan spille for mig selv, jeg har ikke brug for nogen assists. Venligst kom derhen, hvor vi kan slå denne mulighed fra.
Hjælp dig med at få venner i karantæne
Jeg er vred for denne app
Colour Adventure: Draw and Go Zręcznościowe tacu
Gg
Frygteligt spil. Grunden er, fordi de får dig til at flytte din brik, selvom du ikke vil. Lad os sige, om jeg har mulighed for at springe deres brik, men jeg vil hellere flytte en brik bag min for at undgå, at de får flere spring (Jeg KAN IKKE!!!), hvilket gør spillet uspilleligt. Hvis det tillod dig at bevæge dig frit, ville spillet være fantastisk, men det er ubrugeligt og forfærdeligt, indtil de løser det problem.
Checkers Online - Duel friends போர்டு kqw
Jeg kan virkelig godt lide at spille rigtige mennesker online, det øger mine færdigheder, og jeg lærer en masse plus pralerettighederne
Checkers Online - Duel friends تختهای xcnz
Ikke dårligt
Checkers Online - Duel friends تختهای xcnz
Det er ok, ville ønske de havde flere muligheder